DUYURULAR

 

SIKÇA SORULAN SORULAR

1. Hangi kartla gemilere biniş yapılabiliriz?

İzmir’de kullanılan mevcut toplu ulaşım kart ile biniş yapabilirsiniz.

2. Bir binişin ücreti ne kadardır?

Ücret Tarifesi Tam: 2.60 Öğrenci: 1.50 Öğretmen: 2.00 Tüm seferlerimizde 90 dakika uygulaması geçerli olup, ilk 5 dakika içerinde ikinci binişte tekrar ücret kesilir.

3. İstek, öneri ve şikâyetlerimizi nasıl iletebiliriz?

Tüm istek, öneri ve şikâyetlerinizi iletisim@izdeniz.com.tr iletişim adresimize yazabilir, 0232 330 50 71 telefon numaramızı arayabilir ya da Facebook (https://www.facebook.com/izdeniz.denizisletmeciligi) ve Twitter (https://twitter.com/izdenizmir) Sosyal Medya adreslerimize yazarak aktartabilirsiniz.

4. Gemilerde ve İskelelerde unutulan eşyalar hakkında nereden bilgi alabiliriz?

Gemilerde ve İskelelerde unutulan eşyalarınız için Bostanlı Vapur İskelesi´ndeki kayıp eşya bürosuna başvurabilirsiniz. İzdeniz Genel Müdürlüğü Bostanlı İskelesi Kayıp Eşya Bürosu Telefon : 0.232.330 50 71

5. İZDENİZ’e İş başvurusu nasıl yapabiliriz?

İZDENİZ’e iş başvurusu iletisim@izdeniz.com.tr iletişim adresimize yazarak yapabilirsiniz.

6. Engelli Yolcular ve 65 yaş üzeri yolcular hangi seferlerde ücretsiz seyahat edebilirler?

Tüm Engelli (T.C. Başbakanlık onaylı Engelli kart sahibi) yolcularımız ve 65 yaş üzeri yolcularımız tüm seferlerimizde(Yassıca Ada seferleri hariç) ücretsiz seyahat etmektedirler.

7. Gemilerde neden Gemi Açılış ve Tanıtım Videoları gösteriliyor?

Gemilerimizde; Denizde Can ve Mal Güvenliği (SOLAS 74) Sözleşmesi, Gemilerin Teknik Yönetmeliği ve Yerel Deniz Trafiği Rehberi gerekleri uyarınca, yolcularımızın can ve mal güvenliğinin sağlanması için gerekli tüm önlemler alınmakta ve imkânlar sağlanmaktadır. Bu kapsamda, gemimize ilk defa binen bir kişinin de acil bir durumda kendine ve çevresindekilere yardımcı olması, gemimiz hakkında yeterli teknik bilgiye sahip olması gerekmektedir. Bununla birlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi ilgili birimleri tarafından hazırlanmış olan tanıtım filmleri, Arabalı Vapur ve Hafif Yolcu Gemilerimizde yayınlanmaya devam etmektedir.

8. Neden gemi seferlerimiz 24 saat yapılmıyor?

Yolcularımıza daha emniyetli, daha güvenli, daha kaliteli, daha hızlı ve konforlu hizmet sunabilmek amacıyla tüm gemilerimizde gerekli bakımın ve temizliğin yapılması nedeniyle 24 saat seferlerimiz yapılmamaktadır.

9. Gemilere Evcil Hayvan ile binebilir miyiz?

Yolcu Gemilerine yanınızda getirdiğiniz evcil hayvanlarınızla birlikte, kafes içinde tutarak veya ağızlık takarak seyahat edebilirsiniz. Ayrıca Hafif Yolcu gemilerimizde Evcil Hayvanların taşınması için 3 adet kafes bulunmaktadır.

10. Gemilerin açık veya kapalı alanlarında sigara içebilir miyiz?

Ulaşım araçları, buna bağlı iskele, istasyon ve gar gibi ücretli alanlarda yasa gereği sigara içilmesine izin verilmemektedir.

11. Gemilere bisiklet ile binebilir miyim? Herhangi bir saat kısıtlaması var mıdır? Ekstra ücret alınır mı?

Evet, binebilirsiniz. Herhangi bir saat kısıtlaması yoktur. Herhangi bir ekstra ücret alınmaz.

12. Arabalı Vapurlarda arabayla gelen yolculardan, araba ücreti haricinde ayrıca yolculardan ücret alınır mı?

Hayır, arabalı vapurla geçişte sadece arabadan ücret alınır.

13. Hafif Yolcu Gemilerinde ve Araba Yolcu Gemilerinde neden büfe bulunmamaktadır?

İşletmemize yeni katılan Arabalı Vapur ve Hafif Yolcu Gemilerimizde, eskiden uygulanmakta olan büfe hizmetlerinden özellikle hijyen konusundaki yoğun şikayetlerden dolayı vazgeçilmiştir. Onun yerine çağdaş, pratik ve hijyenik koşullara daha uygun olan otomatik makineler ile hizmet verilmeye başlanmıştır

14. Ödev, fotoğraf çekimi için hangi birime başvurmamız gerekmektedir?

Söz konusu taleplerle ilgili iletisim@izdeniz.com.tr elektronik posta adresine başvurabilir ya da Bostanlı İskelemizdeki İdari İşler Müdürlüğüne başvurabilirsiniz.

15. 65 Yaş Kartı ile Araba Vapurlarında araç içinde ücretsiz geçiş sağlanabilir mi?

Hayır. Kart sadece bireysel geçişlerde geçerlidir. Araç için Ücret ödemeniz gerekmektedir.