DUYURULAR

BELGELERİMİZ

Filosunu modern gemilerle yenileyen ve yolcu memnuniyetini artıran İZDENİZ, kaliteli ulaşım hizmetini tescilletti. İZDENİZ, TSE’den ‘Müşteri Memnuniyeti-Şikâyet Yönetimi’, ‘Çevre Yönetimi Sistemi’ ve ‘Kalite Yönetimi Sistemi’ belgelerini almaya hak kazanırken, uluslararası kalite yönetim sistemi belgesi ‘IQ Net’in son versiyonunu da alarak, Türkiye’deki ulaşım hizmeti sektöründe bir ilke imza attı.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin deniz ulaşımından sorumlu şirketi İZDENİZ A.Ş., filosuna kattığı modern ve çevreci gemilerle hizmet kalitesini artırdı. Kent içi ulaşımda deniz yolculuğunu tercih edenlerin sayısı hızla artarken, İZDENİZ kalitesini 4 belgeyle tescilledi. TSE’den ‘Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi 10002:2014’, ‘Çevre Yönetimi Sistemi 14001:2015’ ve ‘Kalite Yönetim Sistemi 9001:2015’ belgelerini almaya hak kazanan İZDENİZ, uluslararası ‘IQ Net Sertifikası’nı da 2015 yılına yükselterek ulaşım hizmeti sektöründe Türkiye’de ‘Entegre Yönetim Sistemi’ne geçmeye hak kazanan ilk ve tek kurum oldu.